Helpende | Pachterserf

Komen jouw kwaliteiten het best tot hun recht bij een locatie waar veel aandacht is voor Belevingsgerichte zorg? En ben je graag onderdeel van een groot team? Dan zit je bij Pachterserf goed.

Waar we voor staan

Samen met 1.600 collega’s bieden wij de beste zorg voor onze bewoners. Van verpleging en verzorging tot geriatrische revalidatie, van crisisopname tot dagactiviteiten. Dit doen we op 19 locaties in de regio Apeldoorn. We werken vanuit de waarden Hart & Ziel, Lef en Samen, zodat jij het verschil kan maken voor onze bewoners, je collega’s én jezelf. Bij ons vind je uitdagend en zinvol werk dat past bij jou en jouw persoonlijke leven.

Waar ga je werken?

Pachterserf is een buitenlocatie in de mooie Apeldoornse wijk Zuidbroek. Hier wordt een kleinschalige woonvorm aangeboden. 4 woningen bieden er plek aan 48 met dementie. Er is veel aandacht voor belevingsgerichte zorg. Het welzijn van bewoners staat hoog in het vaandel. De huiskamers zijn zo ingericht dat ze aansluiten op de behoeftes van bewoners. Of ze nu juist willen ontspannen of samen iets willen doen: het kan allemaal. Binnen Pachterserf werk je zoveel mogelijk op dezelfde woning en houd je de verbinding met de andere woningen binnen deze locatie. Alvast kennismaken met het team Je wordt onderdeel van een team van circa 60 collega’s die absoluut zorgen voor een warm welkom. Het is een vriendelijk en stabiel team waar iedereen meetelt. Het team bestaat uit betrokken collega’s met diverse functies. Alles kan met elkaar besproken worden en samen komen de collega’s tot besluiten. Daarin speelt ook de afstemming met de familie van bewoners een rol. Het team is heel divers qua persoonlijkheden en weet heel goed te vertrouwen op elkaars kwaliteiten. Medewerkers van Pachterserf hebben oog voor elkaar.

Wat ga je doen?

Als Helpende heb je een belangrijke rol in het team. Je gaat zelfstandig aan de slag met ADL zorgtaken. Ook help je bewoners met activiteiten en ontspanning en draag je zo bij aan een mooie dag. Daarbij houd je rekening met de behoeften, mogelijkheden en afspraken uit het zorgleefplan. Doordat je bewoners goed leert kennen weet je precies wat ze nodig hebben. Ook blijven veranderingen in de zorgbehoefte bij jou niet onopgemerkt en draag je graag je steentje bij aan familieparticipatie. Je belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je verleent zelfstandig ADL zorg.
  • Je ondersteunt de VIG’ers en houdt de lijnen kort met de EVV’ers.
  • Je draagt bij aan het bevorderen van welzijn en zelfredzaamheid van bewoners.
  • Wat neem je mee?

  • Je hebt een MBO-diploma Helpende niveau 2.
  • Je bent alert en kunt snel schakelen als er iets speelt bij bewoners.
  • Dankzij jouw geduldige karakter laat je je niet snel uit het veld slaan.
  • Wij zorgen voor jouw werkgeluk

  • Salaris van maximaal € 3.003,86 bruto per maand bij een werkweek van 36 uur (FWG 25, cao VVT).
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • 29,66 verlofdagen per jaar bij een werkweek van 36 uur.
  • Goede pensioenregeling bij het Pensioenfonds voor Zorg en Welzijn (PFZW).
  • Veel mogelijkheden voor doorgroei, persoonlijke ontwikkeling en het volgen van opleidingen.
  • Gebruik maken van ons vitaliteitsprogramma zoals o.a. sporten en mindfulness.
  • 2 keer per jaar een groots festival voor alle medewerkers, in de zomer en in de winter.
  • Mogelijkheden voor het zelf samenstellen van een aanvullend arbeidsvoorwaardenpakket.
  • ZGA werkt toe naar een klimaat neutrale zorg en is gecertificeerd Green Deal 3.0.
  • Binnen Zorggroep Apeldoorn e.o. hebben we een ontzettend leuke en actieve personeelsvereniging waar je lid van kunt worden!
  • Laten we kennismaken

    Wil je meer weten? Bel of app onze recruiters Jessica Jorritsma via 06-51940825 of jessica.jorritsma@zgapeldoorn.nl of Erica de Boer via 06-20676366 of erica.deboer@zgapeldoorn.nl     Direct solliciteren? Dat doe je via de ‘solliciteer direct’ button.     Als onderdeel van de indiensttreding voeren wij de vergewisplicht uit. Dit betekent dat wij jouw persoonlijke gegevens controleren (waaronder jouw identiteit, diploma’s, Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), indien van toepassing BIG registratie en het natrekken van jouw arbeidsverleden bij de IGJ).